Inmiddels is een goede user experience (of UX) niet meer weg te denken. Keuzes maken op basis van...
Kennisbank
E-mailmarketing
Nieuws
Wilt u meer conversies behalen uit uw huidige bezoekers? Start dan vandaag nog met conversie optimalisatie! Conversie optimalisatie, ook wel Conversion Rate Optimization (CRO) genoemd, wordt gebruikt om met hetzelfde aantal bezoekers het resultaat op een website te verbeteren. Er zijn verschillende methodes om dit voor elkaar te krijgen. Ontdek alle mogelijkheden op het gebied van conversie optimalisatie met onderstaande artikelen.
Verklein de customer journey met Store Visit Ads
Facebook biedt tal van mogelijkheden betreft advertenties. In september 2017 is er weer een nieuwe...
Online aankopen stijgen onder Nederlanders
Stijging online aankopen De online aankopen in Nederland zijn weer gestegen. Nederlanders kopen...
Google Chrome komt met https waarschuwing
Ziet u een https waarschuwing in Google Chrome? Vanaf juli 2018 markeert de Chrome browser van...
Waarom een responsive design zo belangrijk is
Elk half jaar doet eCommerce Payment Monitor onderzoek naar de online betaalmethoden in Nederland....
Het effect van een goede call-to-action
Het design van websites is in de afgelopen jaren erg veranderd. Dat is maar goed ook, want het...